بک لینک چیست؟ آشنایی با لینک های خارجی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 30 مهر 1403
بازدید : 4
نویسنده : سئوکار


بک لینک وب سایت چیست؟ به زبان ساده، لینک های یک وب سایت به وب سایت دیگر، بک لینک نامیده می شوند و لینک های سیاه توسط موتورهای جستجوی دیگر «بک لینک» در نظر گرفته می شوند. "رتبه بندی" برای صفحات خاص صفحاتی که بک لینک بیشتری دارند طبیعتا آمار جستجو و رتبه بالاتری خواهند داشت.

با پیوند، متن یا تصاویری را که کاربر با کلیک روی آنها به صفحه دیگری در اینترنت منتقل می شود، درک می کنیم. بک لینک ها برای سئو بسیار موثر هستند. در این مقاله به اهمیت بک لینک ها، نحوه ساخت آنها و چگونگی تعیین ارزش لینک های خارجی پرداخته ایم. اگر می خواهید سایت خود را رتبه بندی کنید، این مقاله راهنمای شما خواهد بود.

تاثیر لینک های خارجی بر سئو بهبود رتبه سایت با بک لینک

پس از پاسخ به سوال “بک لینک چیست” و شناخت ماهیت آن، نوبت به تحلیل تاثیر بک لینک در سئو می رسد. در واقع، لینک های خارجی مستقیماً بر سئوی وب سایت تأثیر می گذارند. زیرا زمانی که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، ارزش آن مشخص می شود. این بدان معناست که ربات‌های جستجو می‌دانند که صفحه پیوند داده شده مرتبط و مفید خواهد بود.

برای ایجاد صفحات ارزشمند در وب سایت خود، ابتدا باید نیازهای کاربران خود را در نظر بگیرید. سپس از تکنیک های SEO استفاده می کنیم تا صفحات شما را برای ربات های گوگل قابل درک کنیم. برای داشتن محتوای ارزشمند باید قوانین سئو را بدانید. برای شروع مطالعه مقاله سئو چیست تا دانش خود را در این زمینه گسترش دهید.

از زمان تاسیس الگوریتم گوگل، لینک ها یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی در این موتور جستجو محسوب می شوند. همانطور که توسط گوگل تایید شده است، با وجود تغییرات زیاد در این الگوریتم، این عامل در سه اصل رتبه بندی سایت باقی مانده است.
برای خرید بک لینک به سایت destination iran مراچعه نمایید.
ساخت بک لینک؛ از اعتبارسنجی دامنه تا انتخاب متن لنگر

برای پاسخ کامل به این سوال که بک لینک چیست، بیایید نحوه ساخت بک لینک را نیز بررسی کنیم. بسیاری از مردم فکر می کنند که خرید بک لینک از هر وب سایتی می تواند سیگنال ارزشمندی را به ربات های گوگل ارسال کند. با این حال باید منتظر جریمه گوگل باشید!

اساساً خرید بک لینک به معنای ندانستن قوانین ساخت بک لینک است. بک لینک از سایت های اسپم با اعتبار دامنه پایین نیز می تواند به سایت شما آسیب برساند.

هنگام ایجاد بک لینک، باید به عبارتی که برای ایجاد لینک استفاده می شود، توجه زیادی کرد. به این جمله انکر تکست می گویند. در زیر معنی و اهمیت انکر تکست ها را به طور عمیق بررسی خواهیم کرد.

مکان های بک لینک در وب سایت؛ به متن لینک شده یا انکر تکست توجه کنید

انکر تکست یا متن پیوندی به این معناست که لینک روی کدام کلمه قرار می گیرد. به عنوان مثال، در گذشته قرار دادن لینک روی عبارت «برای ورود به سایت اینجا را کلیک کنید» رایج بود. اصطلاح "اینجا" یک متن لنگر یا Anchor Text در نظر گرفته می شد.

اما اشتباه بزرگ عدم ​​توجه به عبارت انکر تکست است. هنگام بررسی گوگل برای بک لینک، ربات ها توجه ویژه ای به متن لنگر دارند. عملا ارزش و اعتبار منتقل شده به سایت شما در این عبارت خواهد بود. اگر سایت شما با کلمه کتاب لینک شده باشد، رتبه بهتری در کلمه کتاب در گوگل خواهید داشت. اما اگر این لینک با کلمه موبایل ایجاد شود جایگاه شما در کلمه موبایل بهتر می شود.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com